Fulfillmentová logistická služba se zavazuje k uložení zboží e-shopu ve vlastních prostorách a plní veškeré požadavky objednávek. Po obdržení objednávky z e-shopu provede vyskladnění zboží, sestavení objednávky, balení a přípravu pro předání přepravci. Předání balíku přepravci zahrnuje také řešení případů nedoručení balíku nebo dobírky. Tímto způsobem může obchodník soustředit svou pozornost na provoz e-shopu, zatímco se o logistiku stará poskytovatel fulfillmentu.
Ideálním časem pro zvážení našich služeb je okamžik, kdy začnete uvažovat o přijetí prvního zaměstnance do vašeho skladu. Zaměstnání jednoho skladníka vás může ročně stát až půl milionu korun. Pokud se však rozhodnete svěřit logistiku nám, nemusíte řešit odvody na sociální a zdravotní pojištění ani mzdu pro vlastního zaměstnance. Bez ohledu na to, zda chcete ušetřit náklady na zaměstnance, nebo preferujete vlastní pohodlí a čas, fulfillment je pro vás ideální volbou.
V LOG4U se specializujeme na logistiku, což nám umožňuje dosahovat vynikajících výsledků. Díky investicím do moderních technologií jsme schopni výrazně zkrátit pohyb zaměstnanců ve skladu, disponujeme rozsáhlou kapacitou skladovacích prostor a máme mnoho spokojených klientů.
Díky LOG4U také ušetříte spoustu času. Váš e-shop bude vykazovat nižší provozní i fixní náklady, protože neplatíte za skladovou plochu (na rozdíl od konkurence) a dělíte se o náklady na spotřební materiál, přepravní náklady a další každodenní výdaje včetně zaměstnanců. Navíc ušetříte na legislativě – například certifikátech, revizích hasících přístrojů a dalších zákonem stanovených normách.
Na našem webu najdete orientační ceny pro běžné typy zboží zohledňující standardní požadavky na skladování, balení a expedici. Tyto ceny se mohou lišit v závislosti na typu zboží, například při srovnání drobných a objemných předmětů. Každou nabídku tvoříme individuálně a na míru konkrétním potřebám a požadavkům.
Objednávky, které dorazí na sklad ke zpracování v pracovní dny do 17:00, jsou vyřizovány a expedovány ve stejný den po celé České republice, Slovensku a Maďarsku až k rumunským hranicím. Neustále rozšiřujeme naše možnosti, což znamená, že brzy dokážeme s touto rychlostí obsloužit i další země.
LOG4U má dlouhodobý smluvní vztah s několika dopravci, s nimiž udržujeme bezproblémovou spolupráci po mnoho let. Je však samozřejmě možné se domluvit na řešení, které bude pro vás co nejlepší.
Naše API rozhraní poskytuje veškeré informace o konkrétní zásilce v reálném čase. Přístup k němu získáte po uzavření smlouvy. Toto rozhraní vám umožňuje zadávat pokyny pro manipulaci se zbožím nebo sledovat jeho pohyb jak v rámci skladu, tak i při dopravě k zákazníkovi. Díky tomu máte přesný přehled o stavu vašich zásilek.
Jakmile obdržíme poptávku, kontaktujeme vás s řadou otázek týkajících se zboží, balících předpisů nebo požadavků na skladování a dopravu. Na základě získaných informací vypracujeme individuální nabídku. Po doladění podmínek spolupráce uzavíráme smlouvu a startujeme proces propojení skladových systémů. Naskladnění zboží a první expedice mohou začít už čtrnáct dní od doručení poptávky, záleží na rychlosti komunikace a vašich potřebách.
Naskladnění zboží obvykle není potřeba předem ohlašovat; stačí nahrát avízo do systému a o zbytek se postaráme. Nicméně, pokud běžně posíláte na sklad deset palet zboží měsíčně a plánujete výjimečně přijmout deset kontejnerů, je lepší tuto mimořádnou dodávku oznámit s předstihem. Taková konzultace nám umožní lépe připravit naše zdroje a optimalizovat proces přijetí této dodávky.
Složitost procesu záleží na typu platformy e-shopu a intenzitě práce při propojování systémů. Obvyklý časový rámec je v rozmezí jednoho až dvou týdnů.
Kromě zboží, které vyžaduje určité teplotní rozmezí, potravin, nebezpečných nebo život ohrožujících předmětů, pneumatik a živých zvířat, jsme schopni zvládnout téměř jakýkoli druh zásilek! S naší širokou paletou služeb a flexibilitou můžeme efektivně a spolehlivě zpracovávat a distribuovat různé typy zboží podle vašich potřeb.